Monday, March 7, 2016

Skype with #9 family Lynwood, WA




Skype s HP

Takže dneska (vlastně už v úterý 1. března) v 7:30am jsem volala s oběma rodiči z
nejnovější rodiny z předměstí Seattle. Domluvili jsme se tak rychle, že jsem se na to nestihla ani nějak pořádně připravit, takže to byla docela sranda. Nejen že moje angličtina ještě před snídaní nebyla úplně perfektní, ale byla jsem hrozně nervózní. Oproti Skype s Bostonem jsem viděla oba rodiče a neměli na mě ani tolik otázek.

První otázka byla, jak se cítím ohledně starání se o dvojčata:

Jak se cítím? Popravdě byl by to fakt challenge, ale zároveň je to super zkušenost. Já osobně jsem vždycky říkala, že až budu velká, tak chci mít dvojčátka. U nás v rodině to nikomu nevyšlo, tak já bych je mohla mít alespoň na chvilku.

Otázka druhá, jak bych komunikovala s rodinou, když bych byla takhle daleko:

V dnešní době Skype a podobných věcí si nemyslím, že by to byl nějaký problém. Když mi bude smutno, zavolám a je to SKORO, jako bych seděla s babičkou a dědou v obýváku. Haha, to se mi to teď kecá, co?

Otázka třetí, jak si užívám jarní prázdniny:

Tak tohle jsem nečekala. Jarní prázdniny mi vlastně začaly včera (v pondělí) - to jsem se do 12 válela v posteli, pak jsme se ségrou vyráběly náramky a v 5 jsem jela do Prahy zrušit členství do fitka (budu chodit jinam), takže jsem si toho zatím moc neužila. Vypadlo ze mě akorát že jdu dneska do práce, tak na mě hodili chápavé pohledy a popřáli good luck haha.

Ani ne tak otázka, ale spíš konstatování věku, kdy se kde může chodit do barů a klubů:

Jejich stávající au pair bude tenhle týden 21, takže si toho ve Washingtonu ještě hodně užije, protože většina barů v Lynwood je od 21 let. Já na tohle moc nejsem.Když jsem byla mladší (ne, že teď bych byla nějak stará haha), tak jsem byla furt venku, ale od té doby, co chodím do fitka (to už budou 3 roky), nechodím nikam. Ne, že bych neměla s kým, ale prostě mě to nebaví a alkohol piju fakt výjimečně, takže si nemyslím, že by mě to tolik omezovalo. Ikdyž je pravda, že to může být fajn na seznámení s místními.HD mě absolutně rozsekal, když mi řekl, že do baru mě v mém věku sice nepustí, ale že na ten koncert JB nebo 1D je to v klidu! O hudbě jsem totiž v přihlášce napsala celkem pěkný sloh a zmínila jsem tam právě, že poslouchám Justina Biebera a One Direction a vůbec se za to nestydím haha. Tak třeba by mi to vyšlo a na nějaký koncert bych se tam i podívala, když v ČR už to nestihnu.

Pátou otázkou bylo moje oblíbené jídlo:

Psala jsem to i v přihlášce - moje nejoblíbenější jídlo je houbová omáčka s knedlíky od prababičky a druhé nejoblíbenější (a taky častější) je sushi. Tak na to říkali jako že super, že ho taky milují a že je v okolí moc dobré.
UPDATE: Malý prý miluje houby, tak bychom spolu třeba mohli uvařit houbovku!

Moje otázky:

Ptala jsem se, jak bude malý jezdit do školky, protože v profilu měli napsané, že by ho Au Pair vodila na autobusovou zastávku a případně ho mohla vozit autem. Je pravda, že mají v USA školní autobusy, což u nás neexistuje, ale nedokážu si představit, že bych Tomáška (který je ve stejném věku) poslala autobusem do školky hahaha.
Dál jsem se ptala na datum, od kdy budou potřebovat Au Pair, protože mi přijde, že ten věk dětí nikdy neodpovídá tomu datu. Jejich současná Au Pair bude končit 16. srpna a chtěli by si dát tak týden off, aby zvládli vše připravit pro další Au Pair a taky mít asi chvilku pro sebe. Jsem já to ale šťastlivec!

Dále mi pak říkali o membership do gymu, kam zahrnují i Au Pair a v profilu píší, že můžu sledovat Netflix, když jsem off, tak na to se těším!

Chtěli by, abych si udělala Washingtonský řidičák (as soon as possible), abych mohla vozit děti (tuším, že bychom jezdili minivanem) a abych si mohla půjčovat (menší) auto a jezdit třeba do centra.


Skype se současnou Au Pair

Při prvním hovoru mi HM nabídla, jestli bych chtěla mluvit s G. a hned mi na ní poslala mail. Domluvily jsme se na stejný čas druhý den a mluvily jsme spolu asi 12 minut.
Připravila jsem si na ní nějaké otázky, na které mi odpověděla, vyprávěla, jak vypadá jejich typický den a jaké je to starat se o dvojčata.
Omlouvala jsem se jí, že moje angličtina není úplně perfektní (ona je Irka) a říkala jsem, že si nejsem jistá, jestli jsem se HP líbila (přišlo mi, že jsem mluvila opravdu jako dement). Tak angličtinu mi pochválila, že není čeho se bát, HP jsem se prý taky líbila a ptala se, jaký z nich mám pocit já.
Jaký z nich mám pocit? Letěla bych hned, kdybych mohla!


Dádís, krycí jméno Sherlock Holmes

Na Skype jsem moc otázek neměla, zato mail stál za to haha. Chtěla jsem si být jistá, že o nich vím vše důležité a otázky jsem si rozdělila do několika kategorií.
  1. Cvičení a fyzická terapie s malou
  2. Výchova
  3. Jídlo
  4. Au Pair
  5. Místo, kde bydlí
Celkově to bylo 14 otázek a trochu jsem se bála toho, že jim to přijde příliš...
Opak byl pravdou!
Daniela...


LOVING ALL THE QUESTIONS!! These are great... I'll answer some and I'll let M. answer some as well.
Hi Daniela, dobrý den!


Thank you for the great questions. L. covered most of the topics, but I have a few additions below.
Celkově jsme si od pondělí vyměnili 17 mailů s HP a 10 s G. 


Skype s HD a prcky

V neděli v 6pm jsem měla další zatím (doufám, že ne) poslední Skype s touhle skvělou rodinou. HM byla v práci, tak jsem volala jen s HD, který byl s holkami v playroom, abych je mohla vidět (no hlavně slyšet, protože chtěly ovládnout počítač a nelíbilo se jim, že nemůžou). Malý se styděl, takže jsem ho jen slyšela, jak říká 'But I don't want to. It's hard to talk to new people' a schovával se na schodech, když se mi ho HD snažil alespoň ukázat haha. Každopádně mluví moc hezky, myslím, že bychom spolu neměli žádné problémy, co se komunikace týče.
HD si na mě připravil pár otázek... Ptal se jestli bych byla ochotná prodloužit a co si myslím, že by na tom bylo těžké. Další věc, na kterou se ptal byla, jak se ohledně mého odletu cítí má rodina a zda mě v tom podporují. Další otázka - což byl trochu trapas - byla, jestli mám radši Daniela nebo Dádís. Což znamená, že Dádís místo toho rozuměla Daddy's hahaha. Nakonec jsem ale pochopila, o čem je řeč a HD se i snažil vyslovit moje příjmení - myslím, že si vedl moc dobře! Poslední otázka byla, jestli se se mnou někdy nějaké dítě zranilo a jak bych to řešila.
Nakonec mi řekl, že jsou v kontaktu ještě s jednou Au Pair (byly s ní v kontaktu už minulý rok, ale nakonec se rozhodla vůbec neletět) a budou se snažit se rozhodnout co nejdříve.


Moc prosím, držte mi palce, protože u téhle rodiny opravdu cítím, že by mohla být ta pravá!

No comments:

Post a Comment