Tuesday, March 1, 2016

Matching: Part 2





#6 family Carmel, NY

Dva kluci (4 a 1 rok), než jsem si stihla pročíst celou přihlášku, tak byli pryč.

#7 family Yonkers, NY

Holčička a chlapeček (5 a 2 roky) + miminko, kterému by bylo po mém příjezdu 6 měsíců. HM pracuje v bance a HD je fotograf, což se může někdy hodit.
Starší budou chodit do školky a daycare a s nejmladší bych byla doma. Moc se mi líbí pátky 8am-1pm a volné víkendy, takže bych měla hodně volna, jen možná bez auta a měla bych shared bathroom s HF.
Zatím nejlepší Au Pair Letter! Ale Boston stále vede, tak uvidíme po Skype.

UPDATE: V neděli jsme měli mít skype s NY, ale HM si mě nepřidala ani nenapsala mail, nakonec mi večer odpověděla, že se omlouvá, že měli busy morning, tak uvidím, jestli se domluvíme na jindy. No a můj favorit Boston? 4 dny bez odpovědi... Jsem zvědavá, jestli se ještě ozvou. Do ted jsem si myslela, že mě ignorují jen kluci a začínala si na to pomalu zvykat, ale ono už jsou to i HF haha. Bohužel tenhle proces je nevyzpytatelný.

#8 family Kensington, MD

2 děti (+1 v červenci) - tříletá holčička a 18m chlapeček... Měli moc hezký Au Pair Letter, ale napsala jsem jim, že se omlouvám, že se bohužel necítím na úplně malé miminko a k tomu další dvě děti do 3 let. HM mi pak napsala, že nejstarší vozí a vyzvedávají ze školky oni, ale stejně si na to nevěřím. Brácha se ségrou mají mezi sebou stejný věkový rozdíl a vím, jaké to občas bylo/je.
Nakonec jsem jim doporučila kamarádku, která by chtěla letět co nejdřív.


#9 family Lynnwood, WA

Takže moje zatím poslední, nejnovější rodinka... Opět tři děti - kluk 5 let a roční twins girls. HM pracuje v nemocnici a HD je editor, takže taky fajn.
Schedule od pondělí do pátku 7am-5pm, z toho jeden den v týdnu 9am-2pm protože je HM doma a ve většině volné víkendy.
Primárně bych se starala o holky, jsou to nedonošeňátka - narodily se ve 26. týdnu, takže se jim musí věnovat speciální péče. Neberu to ale jako nevýhodu, spíš jako příležitost připravit se do života na něco nového. Nejstaršího bych občas doprovázela na autobus nebo vyzvedávala/vozila do školky (což mi teď přijde divné, tak jsem zvědavá, co mi pak řeknou haha)
Ráno v 7:30 našeho času máme skype, tak o tom potom napíšu článek.
P.S.: Hrozně ráda bych vám sem dala fotku, jak jsou holky rozkošný, ale bohužel to nejde...


Mějte se krásně a brzy mě tu máte s pokračováním!
Dee

No comments:

Post a Comment