Thursday, April 13, 2017

Here we go again: Cultural Care



Druhý pokus? Vážně do toho chceš jít znovu? Vykašli se na USA a zkus Británii...
O tom, jak jsem se opět přihlásila do programu.

Minulý týden jsem zkontaktovala Ivu Kesek z Cultural Care ohledně znovuotevření mého profilu.
Znovuotevření bohužel není možné, pokud neodcestujete do 1 roku od otevření profilu. Což znamená, že si musíte založit novou mailovou adresu a s ní i nový profil.

Přihlásila jsem se na informační schůzku (tady si nejsem jistá, zda je potřeba, ale můžete se za tu dobu třeba zlepšit v angličtině nebo tak) 6.4.2017, kterou vedl Gabriel König, bývalý au pair. Na schůzce měl navíc ještě bývalou au pair Andrejku a my, uchazečky, jsme byly celkem 4. Průběh informační schůzky se tedy hodně lišil od té, na které jsem byla předtím s Áďou.
Vyplnily jsme krátký dotazník, dostaly průvodce přihláškou a Gabriel nám ukázal prezentaci a videa, která má CC na představení programu. Hodně jsme si během prezentace povídali, protože holky toho o programu moc nevěděly.
Po prezentaci jsme dostaly příručku k pojistnému krytí a pokračovali jsme na "pohovor". S holkami jsme se střídaly a každá jsme odpovídala na několik otázek ohledně našeho života. Co děláme, co nás baví, jaké máme zkušenosti s dětmi, co očekáváme od naší cesty do USA... Poté jsme přešli na anglickou část, kde nám Gabriel dal všem okolo 3 otázek a ke každé z nás si zaznamenal úroveň naší angličtiny. Vážně není čeho se bát, otázky jsou velmi jednoduché a pokud nerozumíte, Gabriel vám otázku zopakuje, či ukáže.

Po schůzce jsem se plná dojmů vydala na cestu domů, kde jsem pokračovala ve vyplňování přihlášky. Všechny otázky a odpovědi jsem si uložila do wordu, takže jsem je teď už jen upravovala. Někdy si zpětně říkáte "Sakra, co jsem to napsala!?" nebo naopak narazíte na něco, co vás třeba rozesměje.
Ke všem článkům, ohledně přihlášky udělám update, abych měla všude aktuální verzi a nemusela psát zbytečně druhý článek na stejné téma.

Momentálně mi zbývají pouze reference a lékařská prohlídka, kterou musím také absolvovat znovu.

Odlet jsem si dala na 10. září.
Nevím, jak moc to je nebo není reálné, protože 9.9. (krásně na můj svátek) má sestřenka svatbu <3 takže bych ze svatby jela eventuálně rovnou na letiště. Zase by mi opadly starosti s loučením, protože by byli všichni v náladě. Ve finále by to nebyl až tak špatný nápad to takhle zakončit.

Tak co, myslíte, že jsem se zbláznila?
Já mám pocit, že minulý rok nebyl ten pravý čas a letos to bude o to lepší.

Krásný den všem,
Dee

No comments:

Post a Comment