Monday, December 22, 2014

Mentally I am ready for Christmas

...financially I am not ready for Christmas.


Tak co, máte nakoupené dárky? Já jsem letos bez peněz a moc jsem toho nepokoupila. Až se stydím, že všechny peníze vždycky utratím za jídlo, nebo propiju ve Starbucks. No co. Všichni ale ví, že je mám moc ráda (a určitě mě obdarují i tak haha)První dáreček jsem dostala ve středu od Adélky a smím ho rozbalit až 24. takže je vám jasné, jak jsem zvědavá, co tam asi bude.


Vyvolej.to


Nedávno byla na skupině debata o foťácích typu Polaroid... Já tyhle foťáky miluji (né, že bych už nějaký měla haha). Dlouho přemýšlím, že si nějaký pořídím, ale vždy se našlo něco potřebnějšího... Máte ho někdo? Ocením jakékoliv doporučení.
Anyways - nevěděla jsem, co tátovi & jeho family a na FB na mě mrkala stránka Vyvolej.to, kde si kouzelné čtverečkové fotky můžete pořídit i bez Polaroidu. Nahrajete fotky z IG nebo z počítače a za pár dní je máte ve schránce.
Vybrala jsem 22 fotek a celkově to vyšlo na 198Kč, což si myslím, že je cena krásná. Hlavně jsem ještě vychytala předvánoční akci s poštovným zdarma. Jestli jste nadšenci do 8x10 fotek, tak za sebe jedině doporučuji. Mám z nich velkou, instantní radost (snad nebudu jediná) a po Vánocích objednávám další!
Žádná reklama, jen tip.


Všem vám, mým náhodným čtenářům, přeji krásné svátky, vánoční pohodu a chvilky se svými blízkými. 


For au pairs - vy se holky/kluci držte ať jste kdekoliv ve světě! 


Myslím na vás xoxo


No comments:

Post a Comment