Saturday, December 13, 2014

Driver's license

Konečně můžu říct JE TO ZA MNOU!

Picture of Patrick's driver license

Dneska v 9:15 jsem úspěšně dojela.


Sice jsem psala článek předevčírem, ale tohle je událost. O tom, kolikrát jsem na jízdě byla vám nic psát nebudu haha. Ale je po všem a můžu si ze seznamu odškrtnout další položku. Autoškolu jsem začala 5. května kvůli počasí a jízdu jsem dodělala až v prosinci lol. Proč ne.

Po dlouhé době jsem šla spát brzy, vstávala jsem v 7 a táta mě vezl do autoškoly. Kromě mamky a táty jsem to nikomu neříkala, protože už jsem v to ani nedoufala. A zrovna dneska se to povedlo. Na poslední chvíli (jako všechno), nevím co se stalo. Sedla jsem do auta a nervy byly z ničeho nic pryč. Možná proto, že už jsem ani nedoufala, že by to mohlo vyjít. 
Projela jsem Beroun a potom mě poslal na dálnici. Srdce mi bušilo, div mi nevyskočilo ven. Adrenalin. Jela jsem asi 130km/h. Já, která se z kopce bojí jet 30km/h haha.
Celkově je dneska skvělý den. Po delší době svítí sluníčko, není ani taková zima... A víte co? Jsem řidička! Ne ne ne, nevěřím tomu.

Doufám, že se máte všichni tak krásně, jako se mám já.

No comments:

Post a Comment