Thursday, May 26, 2016

Czech girl vs. Czech girl

two girls in summer dresses

To, že jsem mluvila s Češkou, mě docela zachránilo, zase jsem mluvila stylem...


Vzpomínáte si na předminulý článek o mé budoucí rodině a Miami? Na to, jak jsem byla ze všeho nadšená a natěšená? Ano, tak nic z toho nebude.

Jejich stávající au pair si to rozmyslela. Chtěla prodloužit v Cali, ale změnila názor. Hrozně mě mrzí, že to takhle vzdala, měla ještě 3 měsíce na to, najít skvělou rodinu v jiné části USA, ale asi ji rozhodilo, že rodina už si au pair našla. Nevím, jestli bych se cítila jinak, kdyby to nebyla Česka nebo kdybych s ní nemluvila, ale úplně mě to dostalo.
HM mi volala na Skype, aby mi to řekla a malá tam byla s ní a pořád dokola se ptala, proč nemůžu přiletět, jestli by nemohli mít dvě au pair a jestli bych tedy nepřijela příští rok... 
Upřímně, zlomilo mi to srdce. Samozřejmě vím, že život není vždy fér, ale je mi to líto. Byli naprosto skvělí.

Ponaučení pro budoucí au pair?


#1 Moc to s tím chlubením nepřehánějte, jakmile to oznámíte všem, už se vám nebude chtít přijít s tím, že situace se změnila... (Už je to 9 dní a já to zatím neřekla ani celé rodině, natož kamarádům)

#2 Držte se při zemi a nevěřte tomu, dokud tam doopravdy nebudete.

#3 Ať se stane cokoliv, stalo se to z nějakého důvodu. Na vás tedy dost možná čeká něco daleko lepšího!

Dál už to asi nebudu více rozebírat.

Krásný nadcházející víkend všem!
Dee x

No comments:

Post a Comment