Tuesday, December 8, 2015

CA x CC




Tímto vás vítám u svého historicky prvního opravdu au pair článku!









Chtěla bych tu shrnout všechno, co jsem se dozvěděla x nedozvěděla na informačních schůzkách. Třeba se vám něco z toho bude hodit.
S Adélkou už se těšíme tak, že i datum návštěvy agentur jsme vybraly někdy v srpnu (no, možná i dřív haha) tak omluvte všechny countdowny a podobné blbosti.






Přihlášení na informační schůzku


U CC to funguje tak, že si na jejich stránkách najdete datum a místo schůzky, které vám vyhovuje nejvíc a jednoduše se přihlásíte. My jsme měly to štěstí a v nabídce bylo zrovna 1/12/2015 18:30, Praha. Hned druhý den nám volala paní z německé pobočky (anoo, nezvedám neznámá čísla, natož ještě cizí, takže nám to spojení malinko vázlo - koho by napadlo, že budou volat z německého čísla? - ale paní vážně volala hned druhý den) aby zjistila, jestli jsme to opravdu my a se schůzkou počítáme.
Do CA Áďa jen napsala mail, jestli bychom nemohly ve 4 přijít a bylo vyjednáno.









CA

V kanceláři nás (ostatně asi jako všechny) přivítala slečna Dita. Posadily jsme se a během 20 minut nám shrnula veškeré informace. Bylo nám řečeno, abychom začaly vše řešit až tak kolem března, jestliže chceme letět září/říjen 2016. Další věc byla, že já jako devatenáctiletá budu mít větší problém s umístěním do rodiny a celkově mi ten proces bude trvat malinko déle. Završil to už jen fakt, že bych měla agentuře dodat prohlášení o mých studijních výsledcích s tím, že dokončení maturitní zkoušky vypadá slibně.
No, mám takový pocit, že by mě do agentury ani nevzali - ačkoliv na tom nejsem tak bledě haha.


APIA




CC
Doporučuji předem kouknout na mapu, protože my sice měly 2 hodiny, ale zašly jsme si ještě na jídlo, vyrazily tak akorát na čas a pak jsme nevěděly na které straně to máme přesně hledat. Nicméně, dorazily jsme včas a v kanceláři Education First nás vítala ex au pair Lenka.

Hned na začátek jsme dostaly takové dotazníky ohledně osobních údajů a pár otázek. Musela jsem se smát, protože jsem si přišla jako ve škole a například u otázky 'Kdyby vás měl popsat váš nejlepší přítel, co by o vás řekl?' jsem měla hrozné nutkání opisovat, protože se mi v tu chvíli mozek vypařil někam hodně daleko haha.
Lenka nám pustila prezentaci o základech programu, kterou doplňovala svými zkušenostmi a pak s námi projela dotazník a její poznámky ohledně našich přihlášek.
V závěru se zeptala každé na jednu otázku v angličtině a mohly jsme jít.

CC




Pro jakou agenturu jsem se rozhodla?

Ještě minulý rok touhle dobou jsem myslela, že poletím jedině s CA, ale necítila jsem se tam úplně příjemně (Áďa zadržovala smích, což mi taky moc nepřidávalo).
Přihlášky u CC jsme začaly vyplňovat ještě před meetingem s tím, že příprava se hodí vždycky ať už poletíme s jakoukoliv agenturou i když já už si byla na 90% jistá.
Pokud se váháte mezi vícero agenturami, určitě zajděte do všech a rozhodněte se podle osobního dojmu.
U CA to vyjde o malinko levněji, než u CC. Co se mi ale u CC líbí víc, je to, že vše řešíte s jednou agenturou a nikdo nikam nic nepřeposílá a celkově se mi tam zdá taková komfortnější "péče", jestli mi rozumíte.
Ano, rozhodla jsem se pro agenturu Cultural Care Au Pair a ne, vážně to nebylo kvůli růžové propisce!

Tenhle článek jsem psala třikrát, tak doufám, že jsem na nic nezapomněla (i když jsem si naprosto jistá, že ta předešlá verze byla mnohem lepší). No nedá se nic dělat, blogger byl zřejmě jiného názoru. Celkově teď bude blog více aktivní a snad se vám bude líbit.

Mějte se krásně a dobrou noc <3


No comments:

Post a Comment