Monday, October 6, 2014

famILY

A picture with Stitch and text about family


Rodiče se rozvedli, když mi byl rok. Nemyslím si ale, že bych nějak strádala. Nejlepší na tom jsou dvoje vánoce během jednoho roku a moji sourozenci - dvě holky a dva kluci.


Nutno podotknout, že jsem nejstarší (prvorozené děti jsou nejhezčí a nejchytřejší) a tak jsem ta " velká ségra".

Může snad být lepší praxe?

První brácha se narodil, když mi byly 3 roky. On si se mnou hrál s domečkem a Barbie, já si s ním zase hrála s legem. A i když jsme se u toho kousali a hádali, měli jsme se rádi (jestli někdy narazíš na tenhle článek, pořád tě mám stejně ráda!).

Za dalších pět let se narodila holčička. Mladá dáma, která už je větší, než já! Doufám, že na svého Romea si ještě chvíli počká.

To máme 2 ze 4 sourozenců. A při střídavé péči jsem byla stále napůl jedináček.

Bylo mi 13 let, když se to změnilo. Narodila se druhá princezna (vlastně třetí haha). Všichni jedináčci to znají - pocit, že už nejste #1. Fakt, že mi bylo 13 tomu také moc nepřidal...

Po roce a půl to zakončil náš malý Playboy. Za chvilku mu budou 4, ale už teď je jasné, že jednou to bude lamač dívčích srdcí.

Ani jednoho bych nikdy nevyměnila <3

No comments:

Post a Comment